برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در گلستان / «حجاب» بوته خوش بوی عفاف است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

شاهده سادات میرعرب با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب برگزاری نشست، کارگاه، اجتماع مدافعان حریم خانواده، غرفه حس خوب، همایش طلایه داران عفاف و حجاب، برپایی خیمه‌های پرسش و پاسخ، پاتوق‌های دخترانه و پیاده‌روی خانوادگی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان گفت: از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب می‌توان به دیدار دختران جوان و نوجوان با همسران و دختران شهدای مدافع حرم، تجلیل از بانوان محجبه فعال در عرصه عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه مدو لباس ایرانی و اسلامی، همایش مرواریدی در صدف، عصری با شعر و گردهمایی دختران فاطمی برگزار می‌شود.

او  از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «چادر امانت مادرم زهراست» در قالب شعر و دلنوشته در هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب می‌توان به اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری پویش گوهر فاطمی در سطح استان گلستان اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان با بیان اینکه حجاب، امن‌ترین پناهگاه زن در جامعه محسوب می‌شود گفت: حجاب مادر پاکی هاست و همچون دژی است که انسان را در مقابل یورش‌های شیاطین محافظت می‌کند.

میرعرب با تاکید بر اینکه برای هر چیزی زکاتی است و زکات زیبایی پاکدامنی است، افزود:حجاب، اسلحه محکمی است که زن با آن می‌تواند از حقوق و ارزش‌هایش دفاع کند.

او بر لزوم رعایت حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: حجاب بوته خوش بوی عفاف است و داشتن حجاب یعنی من از هر نگاهی بی‌نیازم جز نگاه خداوند متعال.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان گفت: دختران خودنما در چشم‌ها جای دارند و دختران عفیف در دل‌ها درحقیقت حجاب مانند صدفی است که از گوهر وجود زن محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار