موسوی: جدایی قایدی از استقلال را به فال نیک می گیرم/ مبلغ قرارداد بازیکنان از فوتبال ما خیلی جلوتر است

پیشکسوت استقلال گفت: جدایی قایدی را هم می‌توانیم به فال نیک بگیریم و هم می‌تواند مشکل ساز شود.

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار کرد: آبی پوشان هم مربی و هم مدیرعامل خود را با تاخیر انتخاب کردند و خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شدند.  اما در این فرصتی که دارند باید جمع و جور کنند و یک سر وسامان به تیم خود بدهند.

موسوی درباره اینکه استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد، گفت: استقلال علاوه بر حفظ اسکلت سال قبل خود باید ۵، ۶ بازیکن طراز اول بگیرد تا بتواند با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت کند.

او درباره اینکه جدایی قایدی و محبی را از استقلال چطور می‌بیند، گفت: جدایی قایدی را  هم می‌توانیم به فال نیک بگیریم و هم می‌تواند مشکل ساز شود. پارسال به صورتی شده بود که همه از او انتظار داشتند و بازی با پرسپولیس در دربی  و چند بازی دیگر وقتی که قایدی را مهار می‌کردند دیگر استقلال بازدهی لازم را نداشت. خیلی بد است که یک تیم بزرگ بخواهد تو کاکل یک نفر بچرخد. باید بازیکن خوب در پست‌های مختلف داشته باشد که بتواند روی تیم حساب کند نه فرد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه بازار نقل و انتقالات را چطور می‌بیند و بازیکنان با رقم‌های بالا جابه جا می‌شوند، گفت: این رقم‌ها در حد بازیکنان ما نیست و فوتبالی نمی‌بینیم و همه دارند کل کل می‌کنند و قیمت مربیان و بازیکنان بالا می‌رود. به نظرم این رقم‌ها از فوتبال ایران خیلی جلوتر است و این گویای این حقیقت است که فوتبالمان  در این ۷، ۸ سال مقامی در آسیا و در باشگاه‌های آسیا نداشته است؛ یعنی داریم درجا می‌زنیم و هزینه‌هایی که می‌کنیم پول‌ها را دور می‌ریزیم و  روی بازیکنانی سرمایه گذاری می‌کنیم که اصلا نمی‌توانند یک مقام آسیایی برای ایران بیاورند. این مسائل نشان می‌دهد که فقط افراد سودجو از این قیمت‌های بالا سود می‌برند و فوتبالمان هم پیشرفتی هم نمی‌کند.

موسوی درباره اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و سوم فوتبال هم برگزار شد و دربی در هفته پنجم برگزار خواهد شد، گفت: در بی هفته اول یا پنجم باشد الان نمی‌شود درباره اش حرف زد، چون اول استارت تیم‌ها مهم است و تا هفته پنجم باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیت تیم‌ها به چه صورت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار