جشن دانش آموختگان علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد

دومین آئین دانش آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 معاون فرهنگی وزرات بهداشت اظهار کرد: اجرای این برنامه با هدف پیمان بستن با امام رضاست که دانش آموختگان خدمت صادقانه و مومنانه‌ای به مردم داشته باشند.

معاون فرهنگی وزرات بهداشت در خصوص این برنامه گفت: دومین جشن نمادین فارع التحصیلی ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور امروز به همت وزارت بهداشت برگزار شده است که به صورت نمادین جمعی از دانش آموختگان را از استان‌های سراسر کشور دعوت کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش دیگری از این مراسم گفت: سلامت امر مهمی در جامعه است و کمک به دیگران ارزشمند است. شما امروز در مسیری قدم گذاشتید که انسان‌ها به کمک و دانش شما نیاز دارند. باید بتوانیم در این مسیر باعث التیام دردمندان، ارتقای سلامت و رضایت خداوند باشیم.

محمدعلی کیانی نیز در این برنامه با بیان این مطلب که برخی دغدغه این موضوع را دارند که آیا حرکت در این مسیر برایشان آورده مالی دارد یا خیر گفت: آنچه باعث می‌شود حظ معنوی ببرید کمک به انسان‌ها در این رشته علمی است و به دنبال آن، مسائل مادی هم محفوظ است.

وی خطاب به دانش آموختگان شرکت کننده در مراسم گفت: امروز عهد ببندیم در مسیری که پا گذاشتیم تا می‌توانیم به درد مردم بخوریم و به درد مردم رسیدگی کنیم. هر کدام از شما باید در حوزه رشته تحصیلی خود، دانش بروز را کسب کند که می‌تواند در ارتقای معنوی کمک مؤثری باشد.

دومین آئین دانش آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور حدود ۸۰۰ فارع التحصیل دختر و ۴۰۰ دانش آموخته پسر عصر امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا (ع) به همت وزرات بهداشت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار