معاون استاندار سمنان:

شورا‌های اطلاع‌رسانی سمنان در رصد فضای مجازی و جلوگیری از قطب‌بندی‌ها رسالت دارند

ریواده گفت: شورا‌های اطلاع‌رسانی در دولت سیزدهم به طور جدی فعال هستند و جلوگیری از قطب‌بندی‌ها و استفاده درست از فضای مجازی و محتواسازی در این زمینه، از رسالت‌های آن است

ریواده  در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: شوراهای اطلاع رسانی دولت و استان ها، یکی از عوامل تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است که در سطح شهرستان ها نیز قرارگاه جهاد تبیین درنظر گرفته شد تا بتوان به وظایف در این راستا عمل کرد.

وی ادامه داد: شوراهای اطلاع رسانی باید با تشکیل جلسات مستمر، ماموریت و وظایف خود را به بهترین نحو دنبال کنند تا شاهد هم‌افزایی بیشتر و تبیین مسائل گوناگون باشیم.

ریواده تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای اطلاع رسانی استان سمنان، تشکیل شورا در سطح شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت و دامغان به عنوان اولین شهرستان کار خود را آغاز کرد.

وی به ضرورت های شکل گیری شوراهای اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: هماهنگی با روابط عمومی ها، حمایت از حقوق خبرنگاران و فعالان این حوزه، جلوگیری از دوقطبی‌سازی، هماهنگی بین رسانه ها و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای بیان دستاوردها و تولید محتواهای متناسب با نیاز جامعه، از وظایف شورای اطلاع رسانی در سطح شهرستان ها است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای تبیین اولویت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف شوراهای اطلاع رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.