استقبال سرمایه‌گذاران از مشوق‌های ویژه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از استقبال خوب سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم‌برخوردار این استان خبر داد.

هاشم علایی امروز در بازدید از ناحیه صنعتی مشگین‌شهر گفت: مشوق‌های بسیار مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم‌برخوردار استان در نظر گرفته شده تا ضمن حمایت از واحدهای تولیدی، زمینه‌های افزایش تولید و اشتغال در این استان رونق یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله مشوق‌های ارائه شده در شهرک‌های صنعتی استان را تخفیف ۵۰ درصدی در قیمت حق بهره‌برداری زمین و واگذاری به صورت شرایط نقد و اقساط ذکر کرد و می گوید: افزون بر این ، طرح‌های تولیدی که در برنامه زمان‌بندی شده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد تا ۱۰ درصد از بهای حق بهره‌برداری زمین آنها نیز کاسته شده و شامل بخشودگی بلاعوض می‌شود.

او شهرک‌های صنعتی گرمی ، کوثر ، نواحی صنعتی نوجه ده، روح‌کندی، شکرآب، نیر، رضی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و هشجین را جزو مناطق کم‌برخوردار و محروم استان اعلام کرد و گفت: ارائه این مشوق‌ها جهت توسعه متوازن صنعتی و حمایت از کارآفرینان در این مناطق صورت می‌گیرد.

علایی می گوید: تعدادی از سرمایه‌گذاران با استفاده از این مشوق‌ها طرح‌های تولیدی خود را به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از تلاش مسئولان استانی و کشوری برای توسعه و تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع داخلی، نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی هستیم و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات نسبت به ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال در استان اقدام کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.