پیگیری راه‌اندازی پرواز کرمانشاه به نجف و بلعکس برای ایام اربعین

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی پرواز کرمانشاه به نجف و بلعکس برای ایام اربعین خبر داد.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های متعددی که برای برقراری پرواز از فرودگاه کرمانشاه به نجف به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات در ایام اربعین انجام شده، گفت : با قول‌های مساعدی که داده شده، بسیار امیدواریم این پرواز راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: تعداد این پرواز‌ها و شرکت هواپیمایی که انجام پرواز‌ها را بر عهده خواهد گرفت، بعد از مشخص شدن برنامه دقیق پرواز کرمانشاه به نجف اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه راه‌اندازی این پرواز تردد زوار عتبات عالیات را تسهیل می‌کند، یادآور شد: نه تنها زوار کرمانشاه بلکه زوار سایر استان‌ها خصوصا استان‌های همجوار می‌توانند از این پرواز بهره‌مند شوند.

بیاتی با بیان اینکه سال گذشته پرواز کرمانشاه به نجف و بلعکس را در ایام اربعین برقرار کردیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی زائران از این پرواز‌ها صورت گرفت.

وی درباره اینکه آیا طرح بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه خللی در پرواز‌ها ایجاد نخواهد کرد گفت: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همین حالا نیز روزانه سه تا چهار پرواز در فرودگاه کرمانشاه داریم. به علاوه پرواز به مسیر نجف نیز عمدتا از طریق هواپیما‌های کوچک و یا متوسط صورت می‌گیرد که مشکلی برای نشست و برخاست آن‌ها وجود ندارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار