برگزاری مراسم عزاداری در جوار مزار سردار دل‌ها

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان با شکوه خاصی در گلزار شهدای کرمان در حال برگزاری است.

محمد رضا حسنی سعدی، مدیر گلزار بین المللی شهدای شهر کرمان به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جوار مزار سردار دل ها اشاره کرد و گفت: آیین قرائت زیارت عاشورا از ساعت ۶ هر روز صبح تا آخر ماه صفر در گلزار بین المللی شهدای کرمان و در جوار مزار سید الشهدای مقاومت، برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم سخنرانی پیرامون نهضت حسینی نیز از ساعت ۵:۳۰ هر روز عصر با حضور حجت الاسلام سعیدی کارشناس برنامه سمت خدا برگزار می‌شود.

مدیر گلزار بین المللی شهدای کرمان با اشاره به حضور گسترده و پر شور قشر‌های مختلف مردم استان کرمان و سایر نقاط کشور در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) در این مکان، اظهار داشت: هر روز بعد از نماز مغرب و عشا، ضمن تداوم سخنرانی کارشناسان دینی، هیئات‌ مذهبی در جوار مزار سردار دل‌ها به عزاداری خواهند پرداخت.

او با اشاره به برپایی مراسم باشکوه نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای کرمان همزمان با روز عاشورا، گفت: مراسم شام غریبان نیز با حضور عزاداران حسینی و اقشار مختلف مردم در این مکان برگزار و از طریق شبکه پنج کرمان پخش مستقیم خواهد شد.

حسنی سعدی همچنین تصریح کرد: در دهه دوم ماه محرم نیز مراسم سخنرانی و عزاداری در گلزار شهدای شهر کرمان بعد از اذان مغرب تداوم خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار