توصیه‌های ترافیکی به شهروندان و هیئت‌های عزادار

معاون شهردار تهران گفت: از تکایا و هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود تا در هنگام برپایی خیمه‌های عزاداری، بنرها، پرچم‌ها و کتیبه‌های خود را به گونه‌ای نصب کنند که باعث خطای دید رانندگان و بروز حوادث احتمالی نشود.

جلال بهرامى گفت: از تکایا و هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود تا در هنگام برپایی خیمه‌های عزاداری، بنرها، پرچم‌ها و کتیبه‌های خود را به گونه‌ای نصب کنند که باعث خطای دید رانندگان و بروز حوادث احتمالی نشود، ضمن اینکه رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌ها هنگام تاریکی هوا و کاهش میدان دید، مراقب شهروندانی که به احترام این ایام لباس سیاه پوشیده‌اند، باشند.

وى تاکید کرد: رانندگان خودرو‌ها خودروی خود را در مکان‌ها و معابر مجاز پارک کنند تا هنگام عبور دسته‌جات عزادار، باعث ایجاد سد معبر نشوند و از شهروندان نیز درخواست شده که هنگام عبور دسته‌های عزادار وسط معابر نایستند تا راه عبوری که به خودرو‌ها اختصاص داده شده است، مسدود نشود. 
  
بهرامی اصافه کرد: امیدواریم با رعایت نظم و انضباط، توجه به نکات ایمنی و حفظ آرامش و خونسردی عموم مردم به ویژه شهروندان عزادار در این روز و شب‌های عزیز، شاهد به حداقل رسیدن حوادث و سوانح احتمالی و آسیب‌های ناشی از آن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار