پایان مسابقات انتخابی تیم شطرنج دختران خراسان رضوی

مسابقات انتخابی تیم شطرنج دختران خراسان رضوی با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.

 مسابقات شطرنج رده‌های سنی نوجوانان دختر قهرمانی خراسان رضوی و انتخابی تیم شطرنج استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در پنج دور طی روز‌های سوم و چهارم مرداد در خانه شطرنج استان برگزار شد. در این مسابقات شرکت کننده‌هایی از شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، طرقبه، درگز، کلات و تربت جام حضور داشتند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۸ سال، ثنا باقرنسب قهرمان شد و پرنیان کارگر و آیناز بخشی به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۶ سال مهدیه عزیزی به رتبه نخست رسید و مبینا رضوی و بیتا براتی دوم و سوم شدند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۴ سال، هستی شریف، ریحانه فلاح‌زاده و مهسا پویش‌فر به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۲ سال نیز یسنا آریه قهرمان شد و مهلا میرشیر و آرنیکا مهربانی دوم و سوم شدند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۰ سال، آیناز قاسمی اول شد و شادیسا موحد و پریاسادات حسینی دوم و سوم شدند. در قهرمانان رده سنی زیر ۸ سال ماندانا افشار اول شد و سارا ذبیحی و ملیکا ربانی به عنوان دوم و سوم دست یافتند.

سرپرست مسابقات نوجوانان استان برعهده محمد تقی والسلام بود، سرداور مریم گلمکانی، جانشین سرداور میری و داوران این رقابت‌ها مظهری و مهدوی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار