معاون کمیته امداد اردبیل:

اجرای دوره‌های آموزشی با هدف رونق‌بخشی به طرح‌های اشتغال‌زایی از اهداف کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد به شکل کامل در سال گذشته اجرایی و عملیاتی شده و در سال‌جاری اجرای دوره‌های آموزشی با هدف تثبیت و رونق بخشی به طرح‌های اشتغال‌زایی با افزایش برنامه‌های آموزشی و مهارتی را در دستور کار داریم.

مصطفی قلیزاده اظهار کرد: همه ساله، ۱۰ درصد طرح‌های اشتغال به صورت آمار‌های تصادفی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند تا در قالب راستی آزمایی، فرصت‌های اجرایی آن‌ها و یا انحراف احتمالی مشخص و معلوم شود.

او گفت: کمترین انحراف را در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد و پرداخت تسهیلات شاهد بودیم و همچنان تلاش بر این است تا برای طرح‌های اشتغال‌زایی امسال نیز نظارت‌ها و بررسی‌های میدانی به نحوی انجام شود تا وضعیت مطلوبی را در عملیاتی شدن این طرح‌ها شاهد باشیم.

قلیزاده افزود: اعتبارسنجی این طرح‌ها علاوه بر راستی آزمایی و پایش‌های استانی، به شکل نرم افزار هوشمند از طریق پایشگران دفتر مرکزی نیز انجام می‌شود تا طرح‌هایی که فرصت اشتغال مددجویان را فراهم کرده‌اند، به شکل کامل در مراحل اجرایی قرار گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: سال گذشته برای ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان فرصت شغلی فراهم آمد که پرداختی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات را در این حوزه شاهد بودیم.

او برنامه کمیته امداد را در سال‌جاری اجرای دوره‌های آموزشی با هدف تثبیت و رونق بخشی به طرح‌های اشتغال‌زایی با افزایش برنامه‌های آموزشی و مهارتی اعلام کرد و گفت: امسال این دوره‌های آموزشی برای بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان در نظر گرفته شده تا فرصت اشتغال موثر فراهم آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.