بیش از ۹۵۰میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر واریز شد

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از واریز بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر برای طرح‌های عمرانی و زیرساختی خبر داد.

محمد جواد رستمی، با اشاره به اینکه وصول درآمد‌های مالیاتی برای سال جاری استان بوشهر ۱۳ هزار میلیارد تومان تعیین شده است، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ وصول درآمد مالیاتی به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی از وصول بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: این میزان وصول مالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به وصول عوارض ارزش افزوده و پرداخت به دهیاری‌ها و شهرداری‌های مختلف استان خاطرنشان کرد: در ۳ ماه نخست امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به حساب ۴۰ شهرداری استان بوشهر برای اجرا طرح‌های عمرانی و زیرساختی واریز شده است.

رستمی از پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مجموع در سه ماه نخست امسال افزون بر ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر واریز شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری مرکز استان بوشهر واریز شده است اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۷ میلیارد تومان به روستا‌های حریم شهر بوشهر پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.