النصر با درخشش رونالدو نماینده تونس را گلباران کرد.

تیم فوتبال النصر شب گذشته در مسابقات جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به مصاف الاتحاد تونس رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک به پیروزی رسید.

رونالدو در این بازی ستاره النصر بود و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. در زیر می‌توانید گل تماشایی ابرستاره پرتغالی که با ضربه سر به ثمر رسید را تماشا کنید.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضاکیارش اسحاقیان
۱۱:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
همیشه یادتون باشه چی شد که رونالدو از عرش به زیر فرش رسید.شاید برخی دوستان بگویند که کلی پول گرفته، ولی بنظر شما در.موقعیت ایشون پول مهمتر بود یا بازی در یک تیم باشگاهی تراز اول.تا ایشون باشند بطری "کوکاکولا" رو که برای فرزندش ممنوع کرده برای دنیا ممنوع نکنه.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
همه فکر میکنند پرش خوبی داره یا به خاطر قدش هست اما به خاطر گردن درازشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
این چه حرفیه ؟؟! گردنش دراز هم باشه نهاین چند سانت از بعضیها بلندتره ولی پرش به بالا گاهی تا 1 یا 1 ونیم متر میپره یا میپرن ! حالا اون چند سانت درمقایسه با این متر ... اصلا به حساب میاد؟؟! یا مثلا فوتبالیستهای قد کوتاه که اسم یکیش نوک زبونمه ولی یادم نمیاد.. هم جثه کوچیک داشت هم قد کوتاه ولی جزء بهترینهای جهان بود یا رونالدو یا.. گردنشون دراز بود؟؟خخخ بعضی نظرات واقعا عجیبن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
همش رونالدو ..
واقعا الان 4 گل زده شده وفقط این 1 گل رونالدو اهمیت داشت که با آب و تاب پخش کنند و بنویسند و..؟؟!
اون 3 نفر دیگه که گل زدن چغندر هستند؟!
ضمنا انقدر اونجا رونالدو را بزرگ کردن که کسی جرات نمیکنه حتی توبازی هم نزدیکش وایسه که نکنه پاش بخوره بهش و اوخ بشه و فوری از زمین اخراجش کنن و بعدم از باشگاه خخخ (دور رونالدو خالی بود موقع زدن گل ، واقعا میشه یه ستاره دم دروازه باشه و یکی دو نفر برای مهر کردنش دورو برش نباشن؟).
آخرین اخبار