آغاز مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی در اردبیل

بیستمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اردبیل آغاز شد.

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان اردبیل روز پنجشنبه در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای نخستین بار است که مسابقات بدن سازی و پرورش اندام انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل در ورزشگاه ۶ هزار نفری پهلوان حسین رضازاده برگزار می‌شود.

یونس انعامی با بیان اینکه مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور به مدت سه روز در اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: دیروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه وزن کشی این مسابقات انجام و امروز این رقابت‌ها رسما آغاز و تا روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: در این مسابقات در مجموع بیش از هزار ورزشکار از ۳۱ استان کشور در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور دارند.

او اضافه کرد: این رقابت‌ها در پنج رشته فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک ماسکولار برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان اردبیل با اشاره به جوایز این مسابقات، ادامه داد: به نفرات برتر علاوه بر اهدای مدال، حکم قهرمانی و تندیس مسابقات در مجموع ۶ میلیارد ریال به عنوان جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.

انعامی گفت: به قهرمان قهرمانان بادی بیلدینگ مبلغ ۲ میلیارد ریال و قهرمانان پنج رشته فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک ماسکولار هر کدام یک میلیارد ریال جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های این رقابت‌ها توسط هیات بدن سازی و پرورش اندام استان اردبیل تامین شده است، افزود: با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان اجازه برگزاری مسابقه بدون پرداخت کمک مالی صادر شد.

او با اشاره به حضور بیش از هزار ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات اظهار کرد: سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار بالا بوده و در حد استیج مسابقات بین المللی مستر المپیا است.

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان اردبیل با تقدیر از تلاش شبانه روزی تمامی عوامل اجرایی، بیان کرد: امیدواریم اردبیل میزبان شایسته‌ای برای تمامی شرکت کنندگان از جمله ورزشکاران، مربیان و سایر میهمانان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.