نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

در مواجهه با مطالبه‌گران نیت‌خوانی نداریم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با تأکید بر اینکه در مواجهه با مطالبه‌گران نباید نیت‌خوانی کرد، گفت: مطالبه‌گری به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد و در این زمینه «نیت‌خوانی نداریم».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشستی با اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان و شماری از اعضای این انجمن به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: علاقه و عشق به کار در خبرنگاری بسیار مهم است و نمی‌توان زحمات اصحاب رسانه را با مادیات جبران کرد؛ چراکه آن‌ها گاهی اوقات برای پیشبرد دغدغه‌های رسانه‌ای خود حتی از جیبشان هم هزینه می‌کنند.

وی گفت: مسؤولیت‌پذیری و احساس مسؤولیت نسبت به نظام، جامعه و عموم شهروندان یکی از ویژگی‌های بارز خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بسیار مهم بوده و این جنبه کمتر دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با توصیه به همه افرادی که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند، گفت: برخی اوقات، دعوا‌های شخصی در کار به میان می‌آید و این خوب نیست و نمی‌تواند گره‌گشایی درستی از مسائل داشته باشد و نباید مسائل شخصی را با کار رسانه مخلوط کرد.

مطیعی بیان کرد: همه باید توجه داشته باشند که دغدغه‌های مردم در تریبون‌ها و رسانه‌ها نباید افزایش یابد و در شرایطی که بسیاری از امور بدون سروصدا و علنی‌سازی مسائل و صرفاً با تذکر و گفتگو پیش می‌رود، این امر مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسؤولیت و مأموریت مهم همه رسانه‌ها، حفظ آبروی افرادی است که با آن‌ها درگیر هستند و باید به این امر با دقت توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.