در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آنچه اولویت دارد حقوق مردم است

دادستان عمومی مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آنچه اولویت دارد، اما تامین منافع مردم اهمیت بیشتری دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان صیانت از حقوق مردم را اولین اولویت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ذکر کرد.

سید نصرالدین صالحی اظهار داشت: هرچند تسریع در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و شهری یکی از دغدغه‌های مسئولان تلقی می‌شود، اما در این حوزه آنچه که باید بیش از هر چیز مورد توجه قرار گیرد تأمین منافع مردم است. 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان تعدی به حقوق عامه را خط قرمز خود می‌داند و لذا مسئولان قضایی به ویژه دادستان‌ها را مکلف کرده است در صورت مشاهده هرگونه اقدامی که تضییع کننده حقوق شهروندان باشد سریعاً ورود کرده و ضمن جلوگیری از ادامه کار با متخلفین برخورد کنند.


بیشتر بخوانید


در این جلسه سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با بیان اینکه در انجام یک پروژه باید ابعاد و زوایای مختلف آن بررسی و سنجیده شود ابراز داشت: روند پیشبرد امور در یک پروژه نباید تعارضی با حقوق مردم پیدا کند و در این راستا لازم است جلسات توجیهی با پیمانکاران برگزار و نسبت به رعایت حقوق مردم و هر آنچه که می‌تواند موجب تضییع بیت المال شود به ایشان هشدار داد.

گفتنی است در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان که روز گذشته برگزار شد پیرامون چگونگی اجرای مفاد برنامه عملیاتی سال جاری مصوب شورای عالی حفظ حقوق بیت المال، گفتگو و تبادل نظر شد. 

همچنین در این جلسه نامه اداره کل راه و شهرسازی استان استان در خصوص مشکلات ناشی از طرح شکایت شیلات داران محدوده پایین دست تونل گردنه چری علیه پیمانکار مجری طرح ساخت تونل قرائت و مقرر شد مراتب از طریق دادستانی شهرستان کوهرنگ پیگیری گردد. 

لازم به ذکر است بررسی مشکل واگذاری واحد‌های مجتمع دامداری اسکان شهرکرد و تغییر کاربری و پروانه ساخت ایستگاه فشار گاز منطقه دوراهان از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار