حمایت مادی و معنوی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از زائران اربعین حسینی

سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از برنامه‌ریزی این دانشگاه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

  ابوالفضل توسلی   در نشست صمیمی اعضای ستاد اربعین سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات دانشگاه پیام نور برگزار شد گفت: در آستانه اربعین امام حسین (ع)، دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مصمم هستند تا با شرکت در این راهپیمایی عظیم اربعین از نظر مادی و معنوی در این حرکت مردمی سهیم شوند.

وی بیان کرد: رسالت دانشگاه پیام نور این استان علاوه بر آموزش و پژوهش، موضوعات اجتماعی و فرهنگی را نیز در بر می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در اکثر شهرستان های مهم سیستان و بلوچستان دارای مرکز است برای بهره گیری از ظرفیت و فرصت ماه محرم و اربعین بنا دارد با ارئه خدمات در حد توان علاوه بر اعزام دانشجویان به کربلای معلی در خدمات رسانی به زائران حسینی ایفای نقش کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان تمام عزم خود را جزم کرده تا در اجتماع عظیم حسینی ایفای نقش داشته باشد، تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است با موکب های ایجاد شده در واحدهای مختلف همکاری کنیم؛ همچنین در شهرهای زابل، زاهدان، ایرانشهر، نیکشهر و راسک موکب پذیرایی از عزاداران و زائران حسینی برپا خواهد شد و با سایر موکب ها همکاری خواهیم کرد، افزون بر آن در کربلای معلی نیز یک موکب راه اندازی کرده ایم تا دانشگاه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور در بهره گیری از فرصت ماه محرم و اربعین حسینی این است که هزینه ای برای استقرار و برپایی موکب ها به اندازه توان دانشگاه در نظر گرفته است و در بحث منابع انسانی نیز با همکاری بسیج دانشجویی از ظرفیت دانشجویان و اساتید و کارکنان علمی و اداری استفاده خواهیم کرد.

توسلی تصریح کرد: در زمینه اعزام دانشجویان به کربلای معلی نیز به متقاضیان شرکت کننده در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تسهیلات کم بهره تا سقف پنج میلیون ریال اعطلا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما خادم ملت ایران هستیم و به این افتخار می‌کنیم که ملت ما را خادم و خدمت‌گذار خود بداند و چه صحنه و افتخاری بهتر از اینکه خادم عزادارن سیدو سالار شهیدان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار