جلسه علنی آغاز شد؛

بررسی لایحه دوفوریتی ساماندهی کولبری و ملوانی در دستور کار مجلس قرار گرفت

لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

جلسه علنی روز سه‌شنبه (۲۴ مرداد) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقرقالیباف و حضور ۱۹۳ نماینده دقایقی پیش آغاز شد.

در نشست امروز، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور (در اجرای تبصره (۱) ماده (۱۰۷) آیین نامه داخلی مجلس) در دستور کار قرار گرفت.

در جلسه امروز قرار است گزارش رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی در سال زراعی جدید و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات بررسی شود.

همچنین گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوزه‌ای و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

نمایندگان مجلس قرار است در نشست امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت را بررسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار