انجام ۱۵۲ پرواز در بازه زمانی اربعین با نرخ مصوب به نجف و بغداد

سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: برای بازه زمانی اربعین ۱۵۲ پرواز در مسیر‌های مشهد، تهران و فرودگاه پیام به مقاصد نجف و بغداد در نظر گرفته شده است.

مرضیه جعفر زاده گفت: برای بازه زمانی اربعین که از ۲۷ مرداد ماه شروع  و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، هواپیمایی تابان در مجموع ۱۵۲ پرواز برای مسیر‌های بغداد و نجف در نظر گرفته است.

به گفته سخنگوی تابان، از این ۱۵۲ پرواز در بازه زمانی اربعین  ۱۸ پرواز مربوط به مشهد- بغداد، ۶ فرودگاه بین المللی امام خمینی - بغداد، ۴ پرواز فرودگاه پیام - نجف، ۱۸ پرواز فرودگاه بین المللی امام - نجف و ۳۰ پرواز فرودگاه مشهد - نجف است.

او می‌گوید: میزان صندلی که برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده ۲۴ هزار صندلی است و فروش تمامی بلیت‌های نجف و بغداد با نرخ مصوب ۸ میلیون تومان رفت و برگشت است که بخشی از فروش بلیت‌ها به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت اینترنتی است.

  روز گذشته هم سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده بود که فروش بلیت پرواز‌های اربعین همزمان با آغاز عملیات اربعین شروع شده و بخشی از فروش بلیت‌ها به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت اینترنتی است  که برای جلوگیری از  ایجاد بازار سیاه و دلالی به هیچ عنوان اجازه  نخواهیم داد یک کاربر بیش از ۹ بلیت تهیه خریداری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار