جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارق شهرک روزیه سمنان دستگیر شد

سرهنگ سید علی میر احمدی از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.

 سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان  بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرک روزیه سمنان و درخواست معتمدین محله و شهروندان برای دستگیری سارق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند و به کار گیری منابع و مخبرین هویت سارق را شناسایی و متهم مدتی تحت نظر مأموران انتظامی قرار گرفت، افزود: در نهایت مأموران پلیس توانستند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود، اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت دیگر در نقاط مختلف شهر اقرار کرد.

میراحمدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه‌های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت و استفاده نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.