سردار ملک زاده:

بیان جانفشانی‌های آزادگان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضرورت دارد

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: بیان خاطرات و جانفشانی‌های آزادگان در طول دوران دفاع مقدس و اسارت برای نسل‌های جوان ضرورت دارد.

سردار ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس در مراسم گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: دشمنان با تحمیل جنگ به ایران اسلامی قصد تجاوز به خاک ما را داشتند که با رشادت‌ها و پایمردی‌های شما، نتوانستند حتی یک وجب از خاک این مرزوبوم را تصرف کنند.

او با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما حاصل استقامت و جانفشانی‌های شما آزادگان سرافراز است، افزود: شما سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را در بهترین ساعت‌های عمر خود در طول اسارت متحمل شدید و ما به شما بزرگواران افتخار می‌کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمنان این مرز و بوم به شیوه‌های مختلف بر علیه ملت و کشور ایران اسلامی توطئه چینی می‌کنند، ولی با این وجود مردم پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

سردار ملک زاده با اشاره به هزینه‌های مالی فراوان دشمنان در جهت حمایت از شبکه‌های فارسی زبان معاند، گفت: دشمنان با استفاده از این شبکه‌ها برای جوانان ما که سرمایه‌های کشور هستند، برنامه ریزی می‌کنند و با شیوه‌های مختلف قصد دارند که به آن‌ها آسیب برسانند.

او با تأکید بر لزوم بیان خاطرات و جانفشانی‌های آزادگان سرافراز در طول دوران دفاع مقدس و اسارت برای نسل‌های جوان، گفت: آزادگان باعث افتخار و اسطوره‌های جمهوری اسلامی ایران هستند و زحمات و تلاش‌های آن‌ها را در جهت اعتلای نام ایران اسلامی ارج می‌نهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.