تعیین تکلیف سریع کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در اولویت است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: وضعیت انبار‌های جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمان مطلوب است و قطعا می‌تواند بهتر نیز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار معاون وزیر امور اقتصادی و داریی و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور افزود: اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یا مربوط به مردم است که حق الناس است و یا مربوط به بیت المال است و در هر دو صورت باید نسبت به حفظ این کالا‌ها و تعیین تکلیف سریع آن‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: ضمن بازدید حضوری و پشتیبانی از توسعه انبار‌های اموال تملیکی، معتقدیم که مهم‌تر از انبارداری و توسعه انبار‌ها این است که کالا‌ها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر ارائه مستمر گزارشات اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی درباره کالا‌های متروکه نیز تاکید کرد و ادامه داد: نحوه نگهداری از کالا‌ها در انبار بسیار مهم است و شرایط نگهداری، تفکیک کالایی و مواردی ازاین دست باید مورد توجه قرار گیرد.

اجتهادی معاون وزیر امور اقتصادی و داریی و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در سخنانی تاکید کرد: پس از تاکیدات ریاست قوه قضاییه، تحولات بسیار خوبی در حوزه تعیین تکلیف کالا‌ها و ساماندهی نسبی انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که بخش زیادی از اتفاقات بسیار خوبی که در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رخ داده در نتیجه تعامل خیلی خوب بین قوه مجریه و قوه قضاییه است، تصریح کرد: درتمامی استان‌ها ادارات جمع آوری و فروش اموال تملیکی به اداره کل ارتقاء یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار