سازمان رسانه و ارتباطات عراق:

امسال بزرگترین پوشش رسانه‌ای اربعین را خواهیم داشت

سازمان رسانه و ارتباطات عراق دومین کنفرانس سالانه آغاز پوشش زیارت اربعین را در کربلای معلی برگزار کرد.

علی الموید، رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق ضمن اعلام آغاز پوشش رسانه‌ای همه جانبه زیارت اربعین تاکید کرد: ما مصمم هستیم پوشش رسانه‌ای اربعین امسال را بزرگترین پوشش در تاریخ آن قرار دهیم.

به گزارش الفرات، الموید گفت: همه بخش‌ها و موسسات دولتی از چند روز پیش در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و اتاق‌های عملیات تشکیل شده و نخست وزیر اهتمام استثنایی به زیارت اربعین امسال و تشویق به ارائه خدمات مختلف به زائران متناسب با عظمت این اربعین دارند.

او با بیان اینکه السودانی دستور ارائه همه تسهیلات لازم به منظور موفقیت در پوشش رسانه‌ای اربعین را صادر کرده است، اظهار کرد: ما اتاق‌های عملیات ۲۴ ساعته‌ای طی مدت زیارت اربعین برای تامین و پیگیری خدمات تلفن همراه و کیفیت آن و نیز حل همه مشکلات احتمالی در این شبکه تشکیل داده ایم.

الموید با اشاره به استقرار بیش از ۱۰ تیم میدانی در گذرگاه‌های مرزی و فرودگاه‌های اصلی برای ارائه تسهیلات لازم به منظور ورود تیم‌های رسانه‌ای و تجهیزات لازم، از رسانه‌های مختلف خواست تا بهترین صحنه‌های این زیارت مقدس را ثبت و در شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های مختلف در راستای حمایت از جهانی بودن زیارت منتشر کنند.

«حسن رشید العبایجی» تولیت آستان قدس حسینی هم ضمن تشویق رسانه‌ها به الگوگیری از انقلاب رسانه‌ای امام سجاد و حضرت زینب علیهما السلام اظهار کرد: این انقلاب که تصویر مردمی و رسانه‌ای بود در سوق دادن مومنان و دوستداران به سمت قبله آزادگان در کربلای مقدس تاثیرگذار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار