کاظم نظری مدیر کل‌هنر‌های نمایشی از برگزاری نخستین نشست خبری چهل و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر تا هفته آینده خبر‌داد.

درحالی که سال گذشته کوروش زارعی مسئولیت دبیری چهل و یکمین دوره از جشنواره تئاتر فجر را برعهده داشت، نخستین نشست خبری چهل و یکمین دوره از جشنواره تئاتر فجر را در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار کرد.

امسال هم مهدی حامد سقایان مسئولیت دبیری چهل و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفته است، از این جهت اصحاب رسانه و هنرمندان چشم به راه اعلام فراخوان و برگزاری نخستین نشست خبری این دوره از جشنواره هستند.

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی در خصوص زمان برگزاری نخستین نشست خبری چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: نشست خبری چهل و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر تا هفته آینده برگزار می‌شود. از زمانی که مسئولیت دبیری چهل و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر به دکتر سقایان سپرده شد، ایشان مشغول کار‌ها و تشکیل تیم‌های خود شدند؛ در حال حاضر هم دکتر سقایان مشغول برنامه ریزی کار‌های جشنواره هستند و تیم اجرایی خود را مشخص کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این رو به نظر می‌رسد دکتر مهدی حامد سقاییان درحال انجام فعالیت‌های بسیار خوبی هستند که ان‌شاءالله در اولین جلسه، فراخوان و اخبار خوب این دوره از جشنواره به اصحاب رسانه و هنرمندان را اطلاع خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار