پیروانی: ورزشگاه آزادی باعث وحشت تیم های خارجی می شود/ یک تیم با رعایت نکردن سقف بودجه فرار رو به جلو می کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوب بودن استادیوم آزادی با حضور تماشاگران  برای تیم‌های خارجی وحشت ایجاد می‌کند.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازدید سرپرست وزارت ورزش از ورزشگاه آزادی اظهار کرد: خدا را شکر صحبت‌های ما یک مقدار تاثیرگذار بود و قبل از سفر به اهواز به استادیوم آمدم و بحث رختکن‌ها و نور ورزشگاه بود و قول مساعد دادند.

دغدغه ما و استادیوم آزادی مشکلات مالی است 

او افزود: برق استادیوم در ۲ بازی مان در آزادی قطع شده بود و ان شا الله برای بار سوم این اتفاق رخ ندهد و مسئولان ورزشگاه گفتند این اتفاق نمی‌افتد. دغدغه ما و استادیوم آزادی مشکلات مالی است. ان شا الله تدابیری اندیشده شود و مشکلات مالی برطرف شود تا بتوانیم از فوتبال، شعور و نشاط و حضور هواداران در استادیوم لذت ببریم.

باید چمن ورزشگاه آزادی وصله و پیله شود 

پیروانی درباره اینکه فردی اعلام کرد که در ۱۵ روز می‌تواند چمن ورزشگاه آزادی را درست کند، گفت: عسگر بیگی مسئول چمن ورزشگاه کاظمی هست و کیفیت چمن ما ۸، ۹ ماه خوب است. من خواهش کردم و درویش با عسگر بیگی هماهنگ کرد و او به اینجا آمد و به مدیریت و مسئولان ورزشگاه آزادی قول داد که شرایط چمن را  بهتر کند. این چمن ۲۰ ساله است و چندین سال است که وقت تعویضش گذشته است، اما باتوجه به اینکه وقت تعویض نداریم باید وصله و پیله شود.

قدرت پرسپولیس با حضور هوادارانش است 

او افزود: دوستان تلاش می‌کنند که شرایط بهتر شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد، چون خوب بودن استادیوم آزادی با حضور تماشاگران  برای تیم‌های خارجی وحشت ایجاد می‌کند. سکو‌ها هم دارند تعمیر می‌کنند که بازی بعدی با داد و عصبانیت نباشد. خواهش می‌کنم از بازی بعدی مثل خیلی از شهر‌ها که استادیوم پر از تماشاگر است و خود ما هم لذت می‌بریم و در استادیوم آزادی هم شاهد حضور هواداران باشیم، چون قدرت پرسپولیس از تماشاگرانش است.  

قول می دهیم چمن ورزشگاه کاظمی بهتر باشد 

پیروانی درباره ناراحتی گل محمدی از شرایط بازی در ورزشگاه آزادی و برگزاری بازی در ورزشگاه کاظمی گفت: اگر قرار باشد هوادار نداشته باشیم، کیفیت چمن خراب باشد، برق استادیوم برود و شرایط رختکن مناسب نباشد و از استاندارد‌های روز دنیا فاصله داشته باشد و این اتفاقات بیفتد بهتر است در ورزشگاه کاظمی بازی‌های ما برگزار شود و ما قول می‌دهیم چمن ورزشگاه بهتر باشد و برق استادیوم هم قطع نشود. ما این حرف‌ها را می‌زنیم که دوستان به خودشان بیایند، اما پرسپولیس این همه جام قهرمانی در استادیوم آزادی آورده و افتخار می‌کنیم. تلاش مضاعفی صورت بگیرد و مجلس و دولت بودجه تخصیص بدهند تا این استادیوم حداقل به روز‌های بهتر از قبل خود برگردد.

من با برگزاری بازی ها در ورزشگاه تختی مخالفت کردم 

او درباره اینکه گفته می‌شود قرار است چند بازی در استادیوم تختی برگزار شود، گفت: من مخالفت کردم. پیشنهاد این بود که ۲ ماه آخر بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شود که من گفتم که ما در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم و در زمان استراحت و تعطیلات کار‌های تخصصی‌تر انجام بدهند. من می‌گویم زمین ما استادیوم آزادی استاندارد است و چمن و برق و رختکن خوبی دارد. مطمئن باشید بهتر از این می‌توانیم نتیجه بگیریم.

پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه آزادی بدهکار هستند 

پیروانی درباره اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال مبلغی را به استادیوم آزادی بدهکار هستند، گفت: متاسفانه در ۲ سال اخیر هزینه‌ها بالا رفت. البته این موضوع تخصصی‌تر است و باید کارگروه‌ها صحبت کنند، اما به نوعی از تیم ما و استقلال طلبکار هستند. این که هزینه می‌شود دنبال درآمد زایی هستند و کار تخصصی‌تر است. هر کسی به هر طریقی علمی دارد بیاید کمک کند به خصوص با این بودجه‌هایی که موجود است می‌خواهند آرام آرام جلو بروند و به کسی این لذت بازسازی نمی‌چسبد. باید تلاش کنند خیلی سریعتر و بهتر این ورزشگاه را درست کنند تا همه از این فوتبال لذت ببریم.

تلاش ها برای بازسازی ورزشگاه آزادی کم است 

او درباره اینکه بستر لازم برای میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فراهم می‌شود، گفت: مطمئنا فضایش هست و اکنون هم اتاق VAR را نشان دادند و باید استاندارد باشد. در نهایت شرایطی هست که همه تلاش می‌کنند، اما اگر به هدفمان نرسیم فایده و خروجی ندارد. من فکر می‌کنم همه دارند تلاش می‌کنند، اما تلاش‌ها کم است. دوستان قول دادند، اما اگر می‌خواهیم این چمن حرفه‌ای درست شود و احساسی حرف نزنیم باید چمن آزادی عوض شود.

یکسری از تیم ها سقف بودجه را رعایت نکردند 

پیروانی درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره ۳ بر صفر شدن نتایج تیمی که سقف بودجه را رعایت نکرده است، گفت: بعد از مدت‌ها تاج را از نزدیک دیدم. من خواهشم این بود که واقعا یکسری از تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت نکردند و باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم. اینکه قرارداد امسال را پایین بیاورند و برای سال آینده سرشکن کنند درست نیست. اینکه سرمربی خارجی بگوید که من قراردادم را نصف می‌کنم این‌ها فرار رو به جلو است. حالا مطمئنا بیانیه می‌دهند. ما می‌گوییم که حق به حقدار برسد. تیم پرسپولیس با این همه هوادار در صورتی که شرایطی هست برای ما هم باشد. وقتی که قوانین و استانداردی را گذاشتند باید همه تیم‌ها  رعایت کنند. همه تیم‌ها باید به اجبار رعایت کنند.

ما هم می توانستیم بازیکن خارجی بگیریم و سند سازی کنیم 

او افزود: ما می‌خواهیم بازیکن خارجی بگیریم و نامه نگاری کردیم، اما با افزایش بودجه ما مخالفت کردند. ما هم می‌توانستیم بازیکن بگیریم و ۴ سند سازی کنیم و این‌ها کار قشنگی نیست. همه ما در یک قایق هستیم و باید به قوانین احترام بگذاریم. اینکه چه تیمی سقف را رعایت نکرده همه می‌دانند و اجازه بدهید افراد دیگری اسمشان را بیاورند. در نهایت ما پرسپولیس هستیم و این همه هوادار و ۳ قهرمانی داریم و نشان دادیم که تیم قوی هستیم و توقع از ما زیاد است. پس نمی‌توانیم بگوییم پارسال قهرمان شدیم و امسال نمی‌خواهیم قهرمان شویم. ما تلاش خود را می‌کنیم و پرسپولیس باید همیشه ببرد و قهرمان شود، اما سخت افزار و امکانات در اختیارمان قرار بگیرد تا بتوانیم به نتیجه برسیم. در مجموع اگر حرف و صحبتی می‌شود نمی‌خواهیم تخریب و انتقاد کنیم و کمک کنیم به نتیجه دلخواه برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار