مرکز تحقیقات کشاورزی خراسان رضوی نقش موثری در امنیت غذایی کشور دارد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی یکی از بهترین مراکزآموزشی و تحقیقاتی در سطح کشور در تامین امنیت غذایی است و باید در حفظ و ارتقاء آن کوشا باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی در تامین امنیت غذایی کشور نقش و اهمیت ویژه‌ای دارد و رسیدن به خودکفایی در تامین محصولات اساسی جز از طریق نفوذ دانش در بخش کشاورزی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان امکان پذیر نخواهد بود.

هوشنگ محمدی افزود:به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیش از ۱۰۰ پروژه در حوزه کشاورزی درخراسان رضوی افتتاح و امروز نیز در این مرکز تحقیقاتی و آموزشی شاهد افتتاح نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های تحقیقاتی و اولین آزمایشگاه تحقیقاتی تجزیه کود در شرق کشور بودیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بوده و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی یکی از بهترین مراکز، در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تامین امنیت غذایی کشور است و باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقاء این مرکز بزرگ بکار ببریم.

در ادامه مسعود نجفی ضمن تشریح دستاورد‌ها و توانمندی‌های مرکز گفت:این مرکز علمی تحقیقاتی برای دستیابی به امنیت غذایی با رویکرد دانش بنیان کردن بخش کشاورزی با هدف انتقال یافته‌های جدید علمی به بهره برداران اصلی و ارتقای بخش کشاورزی در حال خدمت‌رسانی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار