امنیت و پیشرفت مدیون خون شهدا است/ مسؤولان در الگوبرداری و بازخوانی رفتار شهدا پیشرو باشند

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه امنیت و پیشرفت را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: لازم است مسؤولان و مدیران در الگوبرداری از رفتار و منش شهدا پیشرو بوده و آن را بازخوانی کنند.

رضا قاسمیان در یادواره شهدای دولت و شهدای فصل تابستان اردبیل با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان از عوامل اجرایی این کنگره قدردانی کرد.

او با اشاره به رویکرد‌های دولت در راستای استقلال، آزادی و خودباوری، مردمی بودن مسؤولان و حضور در کنار مردم را از ویژگی‌های مدیران عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است که حق مردم در بخش‌های مختلف ادا شود و همواره برای ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم اقدام و برنامه‌ریزی می‌شود.

قاسمیان به اقدامات انجام‌گرفته در طول دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: اجرای زیرساخت‌هایی، چون بزرگ‌راه، راه‌های روستایی، آب‌رسانی روستایی و اجرا و تکمیل سد‌ها از جمله اقداماتی است که در استان در راستای رفع مشکلات و تسهیل زندگی مردم انجام گرفته است.

او با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت و نظام هستند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم و بودن در کنار مردم در حین وقوع حوادث، از جمله اولویت‌ها و اقدامات مدیران است که در تلاش برای رفع مشکلات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.