ساخت ۳۴ هزار متر مربع ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از ساخت ۲۲ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل با زیر بنای ۳۴ هزار متر مربع خبر داد.

مهدی پارسی گفت:  این اداره‌کل در حوزه مهندسی و ساخت علاوه بر مبحث راهسازی، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی را بر عهده دارد، که این پروژه‌ها از ۲۰ تا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی بیان کرد: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان‌های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان‌های زهک، سیب و سوران و مهرستان از مهمترین پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام این اداره کل بشمار می‌رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان همچنین فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های مهرستان و هامون و احداث یک باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد.

پارسی با بیان اینکه اعتبار مصوب کلی این طرح‌ها بیش از ۶۱۹ میلیارد ریال است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری پروژه‌های مهم این حوزه شامل ساختمان ستاد اقامه نماز استان، پارک اداری شهرستان‌های هیرمند، مهرستان و زهک (فاز دو)، فرمانداری میرجاوه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های مهرستان و هامون، کتابخانه شهر اسماعیل آباد خاش و تکمیل ساختمان نمایندگی راه و شهرسازی خاش و ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران آماده بهره برداری می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار