آخرین وضعیت ملی پوشان دوومیدانی اعزامی به هانگژو از زبان داوری

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره شرایط تمرینات ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو توضیحاتی را بیان کرد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه نتایج ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور چطور بود، اظهار کرد: مسابقات طبق تقویم ما برگزار شد، اما اگر اجازه می‌دادند که آخرین مسابقات انتخابی برای بازی‌های آسیایی این رقابت‌ها بود خیلی کیفیتش بهتر می‌شد. در مجموع برحسب وظیفه فدراسیون دوومیدانی براساس تقویم، مسابقات را برگزار کردیم و نتایج قابل قبولی هم به دست آمد.

امیدواریم حدادی مدال خوش رنگ در هانگژو کسب کند 

داوری درباره اینکه احسان حدادی با رکوردی که در مسابقات قهرمانی کشور زد امیدی برای کسب مدال در هانگژو برایش متصور هستید، گفت: بله، حدادی شرایط خوبی از لحاظ آمادگی بدنی دارد و  خوشبختانه در این زمان کوتاه توانست خودش را به  وضعیت ایده آل نزدیک کند. امیدوار هستیم که بتواند شرایط خوبی به دست آورد و بتواند یک مدال خوش رنگ در هانگژو کسب کند.

تفتیان در صورت ثبت رکورد زیر ۱۰.۱۰ ثانیه مدالش در هانگژو قطعی است 

او درباره وضعیت  حسن تفتیان و اینکه او می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد، گفت: تفتیان دارد به اوج بدنی اش نزدیک می‌شود و امیدوار هستیم که بتواند رکورد قابل قبول و زیر ۱۰.۱۰ ثانیه  بزند که به مدال آسیایی نزدیک شود. طبیعی است اگر تفتیان بتواند رکورد زیر ۱۰.۱۰ ثانیه بزند مدالش در هانگژو قطعی می‌شود و با شرایط فعلی اش  هم شانس برای کسب مدال دارد. تفتیان در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰.۱۶ ثانیه  رکورد زده است و می‌تواند با این حدنصاب به مدال برسد،  اما اگر رکورد ۱۰.۱۰ بزند قطعا می‌تواند مدال بگیرد.

مهدی پیرجهان  زیر نظر مربی اش در اردوی ترکیه تمرین می کند 

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت مهدی پیرجهان گفت: او ۱۰ روزی است که در اردوی ترکیه مستقر شده است و با مربی اش تمرین می‌کند. سپهرزاد مربی تیم ملی در جریان وضعیتش است، اما من فعلا خبری از او ندارم. البته در مجموع شرایطی برایش فراهم کردیم که بتواند  به راحتی در ترکیه زیر نظر مربی اش تمرین کند.

اسماعیل نژاد و فصیحی هم در گلستان و تهران تمرین می‌کنند 

او درباره وضعیت بانوان دوومیدانی برای بازی‌های آسیایی گفت: خانم اسماعیل نژاد هم در گلستان اردو زده است و تمرینات خوبی هم پشت سر می‌گذراند. فرزانه فصیحی با همسرش در کیش حضور داشتند و اکنون در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

حسین کیهانی را به چهارمحال بختیاری فرستادیم 

داوری درباره وضعیت سایر ملی پوشان اعزامی به هانگژو اظهار کرد: صابری در مشهد تمرین می‌کند و خوشبختانه خیلی هم آماده است. حسین رسولی هم در کنار احسان حدادی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کند. کار‌های مربوط به اعزام حسین کیهانی هم انجام دادیم و یک نفر این ورزشکار را همراهی می‌کند تا در تمرینات کمکش کند و او را به چهارمحال بختیاری فرستادیم. حسن تفتیان هم در کیش تمرینات خود را شروع کرده و بعد از مسابقات قهرمانی کشور دوباره به کیش رفته است. او در آنجا تمرین می‌کند و به تهران می‌آید تا به مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود.

قول مدال در بازی های آسیایی را نمی دهم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قول چند مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو می‌دهد، گفت: من قول مدال ندادم و فقط گفتم که اگر ورزشکاران رکورد‌های خود را بزنند شانس مدال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار