ارائه ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان در قزوین

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان ارائه شده است.

فریدون مهدویان معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان هشت هزار و ۵۱۸ دانش آموز و ۴۸۶ دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره‌مند هستند که مجموعه دانش آموزان و دانشجویان و سایر مددجویان از خدمات فرهنگی بهره‌مند هستند.

وی افزود: در این مدت ۹۳۱ نفر از اردوی زیارتی، آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند همچنین در این ایام پنج هزار و ۴۹ نفر از برنامه‌های آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

مهدویان عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۷۱۵ نفر از خدمات فرهنگی به دانش آموزان و طلاب علوم دینی، ۸۴۷ نفر از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی، یک هزار و ۱۸۱ نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره استفاده کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: در این مدت ۲۸۷ نفر از تأمین شهریه دانشجویان و یک هزار و ۲۱۵ نفر از خدمات ارائه شده در کانون‌های فرهنگی استفاده کردند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای ارتقای فرهنگی خانواده‌های نیازمند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.