انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش و شبکه آموزش برای بازماندگان از تحصیل

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کمک به بازماندگان از تحصیل میان شبکه آموزش و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه شبکه آموزش و وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازماندگان از تحصیل در محل شبکه آموزش برگزار شد. علی عبدالعالی، مدیر شبکه آموزش در این آیین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموردند دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود ببینید، گفت: وقتی مقام معظم رهبری در تعبیرشان این نکته وجود دارد که باید تمامی دانش‌آموزان را مانند فرزندان خودمان ببینیم، اگر این کار را انجام نداده‌ایم، یعنی در عمل کوتاهی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی در حوزه بازماندگان از تحصیل وجود ندارد، گفت: با توجه به نگاه جهادی تیم مدیریتی وزارت آموزش و پرورش ان‌شالله امر جذب بازماندگان از تحصیل میسر خواهد شد. در کل کشور بیش از ۷۲ میلیون دستگاه تلویزیون داریم، تمام آنچه که به مردم می‌توانیم ارائه دهیم از دل همین تلویزیون امکان‌پذیر است. ان‌شالله امروز تفاهمی امضا می‌شود که بسیار به عدالت آموزشی کمک خواهد کرد و بازماندگان از تحصیل دیگر بازمانده نخواهند بود.

در ادامه این مراسم محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در شبکه آموزش فرصت خوبی شکل گرفته تا بستری آماده شود برای ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان، اولیا و معلمان، گفت: یکی از موضوعاتی که همواره مطرح بوده، بحث توسعه عدالت آموزشی و تربیتی است که مهم‌ترین وجه عدالت اجتماعی است. امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه بتوانیم از طریق قاب دوربین توسط بهترین نیروها، آموزش را به دانش‌آموزان برسانیم. همه دانش‌آموزان فرزندان ما هستند، امیدواریم این تفاهم‌نامه زمینه‌ساز کیفیت‌بخشی به حوزه آموزش و بحث بازماندگان از تحصیل باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.