منابع طبیعی و آبخیزداری و پلیس فتا شهرستان سیرجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

برای حفظ، احیا،توسعه و جلب مشارکت و ترویج فرهنگ عامه مردم و مسئولین نسبت به منابع طبیعی تفاهم همکاری بین منابع طبیعی سیرجان و پلیس فتا  منعقد شد.

مهران میر شاهی رییس منابع طبیعی سیرجان گفت: حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی یکی از دغدغه‌های ماست و برای این مهم به طور جد با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

او  افزود: در هر نظام اقتصادی، وجود منابع و ذخایر طبیعی و حفظ و حراست از آن، به منظور تامین نیاز‌های مصرفی و تداوم بخشیدن به توسعه پایدار، از اهمیت زیادی برخوردار است و جایگاه ویژه‌ای در علوم اقتصادی دارد. 

او بیان کرد: زمین و نعمت‌های آن اعم از آب، خاک، هوا و پوشش گیاهی به عنوان منابع پایه امنیت زیستی، جزو انفال و متعلق به حکومت اسلامی به شمار می‌رود و با اجازه حاکم و دولت اسلامی برای عموم مسلمانان صرف می‌شود لذا اهمیت منابع طبیعی در حیات اقتصادی و اجتماعی بشر به ویژه در رابطه با کشاورزی و محیط زیست، هر انسان متفکری را بر آن می‌دارد تا خود را در برابر این منابع مهم خدادادی مسئول بداند.

میرشاهی تصریح کرد: این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک در تمام زمینه‌های حفظ، احیا، توسعه، جلب مشارکت و ترویج فرهنگ عامه مردم و مسئولین نسبت به منابع طبیعی منعقد گردید.

او در ادامه پیگیری مفاد تفاهم نامه را گام موثری در اشاعه فرهنگ و ترویج منابع طبیعی در بین مسئولین ادارات و عموم هموطنان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار