بازگشت روشنایی به شهر کرمان

شهردار کرمان از اصلاح روشنایی رینگ پیرامونی و معابر اصلی شهر کرمان خبر داد.

 سعید شعرباف گفت: با همکاری شهرداری کرمان و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، روشنایی رینگ پیرامونی و معابر اصلی شهر اصلاح خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه شهرداری در تامین روشنایی شهر به‌طور مستقیم وظیفه‌ای برعهده ندارد، به وضعیت نامناسب روشنایی شهر در رینگ پیرامون و معابر اصلی در مقایسه با سایر مراکز استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: به لحاظ مسئولیت اجتماعی و به‌دلیل اینکه بسیاری از زیبایی‌ها و آثار ارزشمند شهر کرمان در شب قابل مشاهده نیست، شهرداری کرمان با همراهی شرکت توزیع نیروی برق شمال در زمینه تامین روشنایی برق وارد شده کرده است.

شعرباف از مشارکت یک شرکت دانش‌بنیان کرمانی در این زمینه خبر داد و گفت: با دریافت تاییدیه‌هایی فنی و مهندسی، تجهیزات فنی مناسبی با کاربرد روشنایی ویژه و کم‌مصرف، برای این منظور در نظر گرفته شده و کار با سرعت پیش می‌رود.

او افزود: در بازه زمانی کمتر از ۳ ماه، رینگ شهر به نور مطلوب مجهز خواهد شد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه شهرداری کرمان از ۲ سال گذشته با تامین روشنایی پارک‌ها، امنیت این فضا‌های تفریحی را برای مردم تامین کرده است، تصریح کرد: همزمان با تامین روشنایی رینگ شهر، این اقدام مشارکتی با شرکت توزیع نیروی برق شمال، برای تامین روشنایی شهر در بلوار جمهوری‌اسلامی، حدفاصل فرودگاه تا میدان آزادی در دستور کار قرار گرفته است.

او به نصب دکل‌های نوری در مسیر‌ها و بلوار‌های اصلی شهر اشاره کرد و گفت: چراغ‌های موجود پس از جایگزین‌شدن، جابه‌جا شده و در دیگر معابر استفاده خواهد شد.

شعرباف تصریح کرد:  در بلوار جهاد نیز پس از تکمیل رفیوژ میانی، روشنایی مناسب تامین خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.