۶۴۰ گروه جهادی سمنان سبد کالا توزیع می‌کنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۶۴۰ گروه جهادی در استان سمنان در روز‌های پایانی ماه صفر سبد کالا شامل مواد غذایی و لوازم‌التحریر توزیع می کنند.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی در استان سمنان به منظور ارائه خدمات به مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان در مناطق محروم شهر‌ها و روستا‌های این استان به نحو مطلوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دفاتر بسیج سازندگی در شهرستان‌های مختلف این استان، گروه‌های جهادی، خیران و قرارگاه‌های پهنه‌ای در امر خدمت‌رسانی به مردم در شرایط و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنیم، گفت: ۶۴۰ گروه جهادی در استان سمنان به همت بسیج سازندگی این استان در روز‌های پایانی ماه صفر به تهیه و توزیع سبد کالا شامل مواد غذایی و لوازم‌التحریر اقدام خواهند کرد.

کاشفی گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی تهیه لوازم‌التحریر و توزیع آن بین نیازمندان نیز در دستور کار بسیج سازندگی این استان قرار دارد که با کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این گروه‌های جهادی همچنین در ایام پایانی ماه صفر اقدام به پخت غذا و توزیع آن بین نیازمندان استان سمنان خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار