آموزش تخصصی فیلم‌سازی به دانشجو معلمان خراسان‌ جنوبی

دوره تخصصی آموزش فیلم‌سازی از ایده تا اجرا ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور در بیرجند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اکبری مطلق سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت:  دوره تخصصی آموزش فیلم‌سازی از ایده تا اجرا ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور در بیرجند برگزار می شود.

او افزود: این دوره فیلم‌سازی مخصوص دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور است که آموزش و مقدمه ای برای برگزاری جشنواره اصلی در آذر ماه امسال خواهد بود.

حجت الاسلام اکبری مطلق بیان کرد: ۶۶ دانشجو شامل ۳۵ برادر و ۳۱ خواهر و ۲۷ استاد شامل ۱۷ برادر و ۱۰ خواهر در این دوره شرکت می کنند.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی عنوان کرد: شرکت کنندگان این دوره، آشنایی قبلی با فیلم‌سازی دارند و با شرکت در این دوره، آموزش های تخصصی تری را فرا می گیرند.

او ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، آثار خود از جمله فیلم کوتاه، محتوا، تبلیغ و ... را برای جشنواره پایانی که در آذر برگزار می‌شود آماده خواهند کرد.

اکبری مطلق تصریح کرد: در بین افراد شرکت کننده، ۶ تا ۷ نفر هم از خراسان جنوبی هستند که تا حدودی دو برابر سهمیه بقیه استان ها است.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این دوره  دو مرتبه در گذشته هم برگزار شده و حالا قرار است سومین دوره آموزشی آن، برای اولین بار در خراسان جنوبی و پردیس امام سجاد (ع)  بیرجند برگزار شود.

او در خصوص هدف از برگزاری این دوره نیز گفت: با توجه به اینکه فضای آموزشی به سمت استفاده از فضای مجازی پیش رفته است، شاهد این هستیم که آموزش از طریق تصویر و فیلم، بسیار موثرتر از متن و محتوا است و بهتر می تواند قالب را القا کند.

اکبری مطلق افزود: دانشجو معلمان در این دوره شرکت می کنند تا به روش های جدید آموزشی از طریق فیلم و کلیپ مجهز شوند و آموزش های موثرتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار