دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شمال شهر تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شمال شهر تهران خبر داد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری در شمال شهر تهران و وصول شکایت شاکی، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه هشتم بلافاصله با تحقیق از شاکی دریافتند؛ اواسط مردادماه سال جاری فردی برای خرید یک تابلو فرش به قیمت ۴۲ میلیون تومان نزد شاکی رفته و پس از توافق، با ارائه رسید جعلی واریز به مبلغ ۴۲ میلیون تومان، تابلوی فرش را خریداری و تحویل گرفته و سپس متواری می‌شود. در همین حین شاکی متوجه می‌شود که پیامک بانکی برای او ارسال نشده و موضوع را به پایگاه هشتم پلیس آگاهی اعلام می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار گودرزی با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده است، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر سرقت شده و از عدم واریز وجه به حساب شاکی اظهار بی اطلاعی کرده، اما متهم در ادامه با توجه به تیزبینی کارآگاهان ناگزیر لب به اعتراف گشود و اعلام کرد با استفاده از روش کلاهبرداری، رسید جعلی چاپ کرده و پس از اعتماد شاکی سریعا اموال را گرفته و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه متهم تاکنون ۸ فقره سابقه کلاهبرداری نیز داشته است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر شکات و دیگر جرائم در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب ها: کلاهبردار ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار