دادگستری آذربایجان‌غربی:

بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اموال تملیکی تعیین تکلیف شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به تعیین تکلیف شدن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اموال تملیکی گفت: رتبه سوم کشوری در این خصوص طی نیمه نخست امسال برای استان حاصل شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در ۶ ماهه سال جاری با هماهنگی مسئولان قضایی و اجرایی استان، ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شده و وجوه حاصل به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شده است.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال صورت گرفته است، رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل شده که در نوع خود و در مقایسه با سال‌های قبل رشد چشم‌گیری داشته و ارزشمند است.

عتباتی اضافه کرد: همچنین در راستای هماهنگی بیشتر در راستای کمک به فروش اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، بازدیدی با همراهی استاندار آذربایجان غربی انجام شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در این بازدید، ضمن بررسی مشکلات فرا روی مدیریت اموال تملیکی استان، کمک‌های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال صورت گرفت.

به گفته وی، تلاش‌ها بر این است که مشکلات پیش رو در سریعترین زمان حل شود و اموال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف و از کمترین تضییع اموال جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.