خدمات‌رسانی بیش از هزار گروه‌های جهادی سمنان به زائران رضوی

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان گفت : هزار و ۶۱۹ جهادگر استان سمنان در خدمات رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) مشارکت کردند.

کاشفی گفت : این تعداد جهادگر با استقرار در ۱۱۶ ایستگاه صلواتی در استان سمنان و مشهد مقدس در ۲ بخش اسکان و اطعام زائران خدمت رسانی کرده اند.

وی با اشاره به ساماندهی گروه‌های جهادی استان سمنان به منظور خدمات رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر گفت : از این تعداد ۱۰۶ ایستگاه صلواتی در استان سمنان از ایوانکی تا میامی برپا شد و ۱۰ ایستگاه صلواتی نیز در ورودی مشهد در پارک غدیر این شهر برپا شد.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: جهادگران در ایستگاه‌های صلواتی مستقر در استان سمنان در مجموع به ۷۸۷ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات اعم از اسکان و تغذیه ارائه کردند.

به گفته وی ، در ایستگاه‌های صلواتی مستقر در مشهد مقدس نیز در مجموع ۵۰ هزار خدمت اعم از اسکان و اطعام به همت جهادگران بسیج سازندگی استان سمنان به مدت سه روز ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایستگاه‌های صلواتی برپا شده در مشهد روزی ۱۰ هزار بستی بین زائران توزیع شده است و ۳۰۰ اسکان و ۳۰۰ پذیرایی نیز توسط ایستگاه صلواتی شهرستان شاهرود در مشهد انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.