هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خراسان رضوی مشارکت کردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: هزار و ۴۲۱ گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند و در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین به فعالیت پرداختند.

پاسدار محمد روحانی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت‌: این گرو‌ها در طی این ۶ ماه به تعداد ۲۲ هزار و ۲۸۶ نفر - روز فعالیت کردند.

او افزود: سپاه با عزم و همت و تلاش جهادگران و بسیجیان در حد توان خود مشکلات مناطق کم برخوردار را برطرف می‌کند و در این مسیر مردم و خیرین نیز نقش بسزایی دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس در مشارکت با کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پنج هزار بسته نوشت افزار تهیه و همزمان با شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بین دانش آموزان توزیع شد که نیمی از آن، از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بود.

روحانی بیان کرد: در دهه پایانی ماه صفر نیز جهادگران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با برپایی بیش از ۲۰۰ موکب خدمات اسکان، پذیرایی، پزشکی و بهداشتی، فرهنگی و هنری را به زائران ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.