همزمان با هفته وحدت به همت بچه‌های مسجد پویش مردمی «مسجد، کانون وحدت» درمساجد استان اصفهان تشکیل شد.

این پویش مردمی با هدف اتحاد شیعه و سنی و محکومیت اهانت به قرآن با تلاش بچه‌های مسجد و محوریت جوانان و نوجوانان برگزار شد.


سرپرست ستاد فهما استان اصفهان با اشاره به شکل گیری پویش مردمی مسجد، کانون وحدت گفت: این برنامه در استان اصفهان با محوریت تشکل‌های فرهنگی به ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همکاری هیات امنا مسجد و ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شده است.


محمد تقی محمدیان افزود: این پویش در قالب آذین بندی و جشن‌های مردمی برگزار می‌شود و به صورت ویژه در مناطق کشور که دارای شیعه و سنی نمازگزاران اهل تسنن و تشیع در مساجد همدیگر شرکت می‌کنند.


او مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های فرهنگی، جشن، تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت و محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در این ایام اعلام کرد.


حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: آذین بندی مساجد و محلات، مهمانی اهل مسجد و نمازگزاران، اجرای محفل انس با قرآن کریم در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، نور و شادی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای گروه‌های سرود و تواشیح و مداحی مداحان اهل البیت (ع) از جمله‌های برنامه‌های این ایام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.