اعزام دانش آموزان اصفهانی به اردوی راهیان پیشرفت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از ۸۰ هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان پیشرفت می‌روند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید با بازدید دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی از مجموعه بهیار صنعت اصفهان، از دهم مهرماه آغاز شده تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.


مهدی نم‌نبات افزود: سال گذشته به یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، ۵۰ هزار دانش‌آموز از پیشرفت‌های مختلف استان در زمینه‌های علمی، صنعتی وشهری بازدید کردند که امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در اردوی راهیان پیشرفت شرکت کنند
وی ادامه داد:این اردو شامل همه‌ی دانش آموزی با رویکرد مدارس دولتی و مناطق محروم است.


نم‌نبات به طرح فراگیر پرورشی هم اشاره کرد و افزود: در این طرح هر دانش آموزی باید حداقل در دو اردو در زمینه‌های تربیتی، پیشرفت و راهیان نور شرکت کنند که امسال پیش بینی می‌شود دومیلیون اردو در استان انجام شود.

او ادامه داد:مراکز مختلف صنعتی، علمی وگردشگری از جمله مراکزی است که در این اردو‌ها مورد بازدید دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا ضمن آشناسازی آینده‌سازان با پیشرفت‌های مختلف استان، زمینه برای تقویت روحیه خودباوری آن‌ها فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.