رقابت ۱۶۷ چوخه کار در دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه جام نماز جمعه در قوچان

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه جام نماز جمعه قوچان با حضور ۱۶۷ ورزشکار در قالب ۲۱ تیم در پنج وزن در سالن ورزشی معلم این شهرستان برگزار شد.

حسن باقری رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: هم‌زمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه جام نماز جمعه با حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی معلم شهرستان قوچان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات حدود ۱۶۷ چوخه کار در ۵ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: مسابقات به‌صورت یک‌روزه از صبح امروز آغاز شده است و چوخه کارانی از استان گلستان، مشهد، سبزوار، نیشابور، فاروج، اسفراین، جغتای و کلات روی تشک رفتند تا برترین‌های هر وزن مشخص شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان یادآور شد: دوره اول مسابقات کشتی با چوخه جام نماز جمعه سال گذشته به پیشنهاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با استقبال خوب مردم ورزش دوست و چوخه کاران و کشتی گیران روبرو شد و امسال نیز علاقه‌مندان به این رشته ورزشی حضور پررنگی را از خود نشان دادند.

باقری ادامه داد: در دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه جام نماز جمعه حمید سلمانیان از قوچان در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی مردانی از اسفراین در وزن ۷۴ کیلوگرم، میثم ارجمند از قوچان در وزن ۸۴ کیلوگرم، حسن امامیان از قوچان در وزن ۹۶ کیلوگرم و علیرضا سنگ سفیدی از سبزوار در وزن مثبت ۹۶ کیلوگرم توانستند عنوان اول را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: برای نفرات اول هر وزن علاوه بر لوح افتخار مبلغ ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم ۸ میلیون تومان و نفرات سوم ۶ میلیون تومان هدیه نقدی در نظر گرفته‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.