کشف ۲ موتورسیکلت سرقتی در معابر پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانى پلیس راهور تهران گفت: سارقان موتورسیکلت‌های سرقتی نتوانستند از چنگال قانون بگریزند.

 

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی در خیابان جمهوری و بزرگراه بسیج توسط تیم‌های مناطق ۱۲ و ۱۴ کشف شد و هر دو سارق در اجرای طرح موتوریار دستگیر شدند.

سرهنگ شریفی گفت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز در محدوده خیابان جمهوری تقاطع فردوسی تیم گشتی منطقه ۱۲ در اجرای طرح موتوریار به یکدستگاه موتورسیکلت مشکوک و پس از بررسی مشخص گردید دارای سابقه سرقت می‌باشد.

وی گفت: همچنین در ساعت ۱۱۳۰ ظهر دیروز در موقعیت جنوب به شمال بسیج بعد از ۲۰ متری تیم گشتی منطقه ۱۴ به یکدستگاه موتورسیکلت دستور ایست می‌دهند که پس از بررسی سوابق آن مشخص می‌گردد که این موتورسیکلت نیز دارای سابقه سرقت می‌باشد.

سرهنگ شریفی افزود: در هر دو مورد سارقان که قصد متواری شدن را داشتند در صحنه دستگیر و موتورسیکلت‌های سرقتی و سارقان به همراه تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل عوامل کلانتری گردیدند.

وی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام ماموریت‌های مرتبط و جدا از ماموریت‌های تخصصی روزانه اش و باتوجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است ضمن انجام ماموریت‌های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار