بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور توزیع شد

۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه با برگزاری آیینی در مشهد و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در سراسر کشور توزیع شد.

سردار سرتیپ پاسدار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اهدای این جهیزیه‌ها گفت: امروز هم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۲ هزار و ۳۱۳سری جهیزیه و هشت هزار سری جهیزیه نیز با مشارکت کمیته امداد در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکنون ۲۷ هزار سری جهیزیه در خراسان رضوی توزیع کرده اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین با مشارکت این ۲ نهاد، سه هزار و ۵۰۰ کولر گازی در استان‌های خوزستان، هرمزگان و بوشهر به افراد نیازمند اهدا و برای آن‌ها نصب شده است و در برخی دیگر از استان‌ها نیز اهدای کولرگازی برای افراد نیازمند در دستور کار است.

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) هم گفت: سپاه و کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ هزار سری جهیزیه را در کشور توزیع کرده اند.

آیت الله محسن کازرونی افزود: در روایات اسلامی بر گره گشایی از کار مردم و برآوردن حوایج نیازمندان تاکید شده است.

ماشین لباسشویی، فرش، تلویزیون، بخچال، جاروبرقی و گاز برخی از اقلام جهیزیه‌های اهدا شده است که در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.