خط کشی ۱۷۰ کیلومتر از جاده‌های سلسله

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله از خط‌کشی ۱۷۰ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

مجید مالمیر ، اظهار داشت: از ابتدای امسال، پاک‌سازی و تنقیه همه پل‌های این شهرستان به تعداد ۱۲۰ دهانه انجام شده است.

وی گفت: در شش‌ماهه نخست سال با تلاش شبانه‌روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه‌گیری به میزان ۱۷۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد سه هزار و ۱۳۰ عدد و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز با ایجاد هره خاکی به طول ۳ کیلومتر صورت‌گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله، ادامه داد: انجام ۲۰ کیلومتر شانه‌زنی راه‌های اصلی و فرعی، ۱۷۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی، نصب هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، نصب دو چراغ چشمک‌زن، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی «چم تکله»، تعریض جاده روستایی «شینه» به «ده سرخ» به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور «کهمان» به طول یک ۵۰۰ را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله در امسال عنوان کرد.

مالمیر، به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۳۰۰ کیلومتر کانال و قنو، ۳۰ کیلومتر تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های شنی روستایی، نصب ۵۰۰ عدد سرعت‌کاه، نصب ۳۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای و احداث راه بین دو روستای «کهمان» بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر است.

وی اضافه کرد: لایروبی و تنقیه ۱۲۰ دهانه پل در سطح حوزه، نصب نیوجرسی در جاده الشتر - فیروزآباد به طول سه کیلومتر، زیر سازی و اجرای ابنیه فنی جاده روستایی «چم تکله» به «عدل آباد قلایی» به طول ۱۸ کیلومتر، احداث دیوار حائل پل «چشمه سرده»، روکش آسفالت پلیس‌راه - الشتر به طول ۲۵۰۰ متر، احداث پل «شتر مل»، زیر سازی جاده‌های روستایی بخش بیرانشهر به طول پنج کیلومتر و تعمیر راهدارخانه «کاکارضا» از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله، تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت‌های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می‌شود، همچنین در سه‌ماهه نخست سال با ۱۰۰ مورد با متجاوزین حریم راه برخورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.