تعمیر و بازسازی ۳ راهدارخانه در لرستان

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تکمیل تعمیرات و بازسازی سه راهدارخانه در این استان خبر داد.

محمد واعظ با بیان اینکه احداث و نگهداری از راهدارخانه‌ها، پایانه بار و پاسگاه‌های پلیس‌راه بر عهده اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها است، اظهار داشت: طی شش‌ماهه نخست امسال بازسازی و تعمیرات ابنیه و تأسیسات، سه راهدارخانه «زنگولوار» در محور خرم‌آباد - سپید دشت، راهدارخانه «گاماسیاب» در محور نورآباد - نهاوند، راهدارخانه «اشترینان» در محور بروجرد - ملایر به طور کامل انجام شده است.

وی بیان اینکه بازسازی و تعمیرات این سه راهدارخانه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: اعتبار هزینه شده برای راهدارخانه «گاماسیاب» ۱۲.۵ میلیارد ریال، راهدارخانه «زنگولوار» ۲.۵ میلیارد ریال و راهدارخانه «اشترینان» ۱۰ میلیارد ریال است.

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: بازسازی و تعمیرات ابنیه و تأسیسات راهدارخانه‌های «کاکارضا»، «هیراب»، «سرکشتی»، «چمن سلطان»، «محمودآباد»، «چالان چولان»، «زاغه»، «رازان»، «شوراب»، «مور زرین» نیز در حال حاضر در دست انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار