انتخاب اعضای هیات اجرایی اقلیت‌های مذهبی

نشست معتمدین و انتخاب هیات اجرایی اقلیت‌های مذهبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست پس از رای گیری برای انتخاب هیات اجرایی حوزه فرعی اقلیت مذهبی کلمیان اصفهان با رأی ۳۰ تن از معتمدین این اقلیت مذهبی، ۸ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.


معتمدین حوزه انتخابیه ارامنه جنوب کشور هم در این نشست با رأی خود، ۸ تن از اعضای هیات اجرایی را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.


در این نشست اعضای هیات اجرایی حوزه فرعی زرتشتیان اصفهان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رای معتمدین این اقلیت مذهبی انتخاب شدند.


فرماندار اصفهان هم در این نشست با اشاره به مسئولیت هیات‌های اجرایی اقلیت‌های مذهبی در انتخابات گفت: سه هیات اجرایی تشکیل شد و مطابق با قانون تعیین شعب اخذ و هماهنگی برای برگزاری انتخابات یکی از وظایف هیات‌های اجزایی حوزه فرعی کلیمیان و زرتشتیان است.


علی احمدی افزود: تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان هم یکی از وظایف هیات اجرایی در حوزه اصلی ارامنه جنوب کشور به مرکزیت اصفهان است.


او تصریح کرد: ارامنه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارند و اقلیت‌های مذهبی کلیمیان و زرتشتیان هم هر کدام در کشور یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند که در اصفهان حوزه فرعی به شمار می‌آیند و حوزه اصلی انتخابات در تهران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.