افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مهاجران خارجی در استان قم

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مهاجران خارجی استان قم تا ۲۵ مهرماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

علی اکبر زارعی،مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری قم در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مهاجران خارجی استان قم  اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای اتباع و مهاجران به نمایش درآمده تا توان اقتصادی، رسانه‌ای و هنری آنان بیش از پیش برای جامعه مشخص شود.

او افزود: اتباع خارجی برای ایران هم ارز آوری دارند و هم ایجاد اشتغال داشته و چرخه تولید از ظرفیت‌های آن ها استفاده می‌کند.

زارعی  یادآور شد: درنمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های اتباع خارجی استان قم ۷۰ غرفه دایر شده که بیشتر از اتباع افغان در آن حضور دارند اما غرفه هایی نیز به هندوستان و پاکستان اختصاص یافته‌است.

او عنوان کرد: نزدیک به ۴۵۰ سرمایه گذار از اتباع خارجی در قم داریم که کار تولید انجام می‌دهند و طبق قانون باید ۲۵ درصد اتباع ایرانی را مورد اشتغال قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم نیز در آیین افتتاح نمایشگاه گفت: ۴۰۰ شهید فاطمیون و زینبیون در جبهه اسلام جنگیده‌اند و افتخارآفرینی کردند و ما هر افتخاری داریم از شهداست.

احمد حاجی زاده افزود: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و از سیره آنان پیروی کنیم و شهدا که جانشان را در راه اسلام هدیه می‌کنند درس بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.