بیش از ۵۴ درصد تعهد اشتغال اردبیل محقق شد

معاون فرماندار اردبیل گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد امسال تعهد اشتغال در این شهرستان به میزان ۵۴ و نیم درصد تحقق یافت.

عبدالله نعیمی امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال اردبیل از مدیران ۲۸ دستگاه اجرایی دارای تعهد اشتغال درسال ۱۴۰۲ خواست در ماه‌های باقیمانده سال نسبت به تحقق واقعی میزان تعهد اشتغال و ثبت به‌موقع اطلاعات مربوطه در سامانه رصد اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون فرماندار اردبیل می گوید: امسال میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل ۶ هزار و ۴۱۳ نفربود که از این میزان تاکنون اشتغال سه هزار و ۴۸۹ نفر محقق شده است.

او با اشاره به راست‌آزمایی تسهیلات اعطایی بانک‌ها گفت: بازدیدهای مستمر و میدانی کمیته نظارت جهت راست‌آزمایی تسهیلات اعطایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ و نیز بررسی کم و کیف اعطای تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک‌های عامل تشدید می‌شود.

نعیمی همچنین با اشاره به تسهیل روند عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در اردبیل افزود: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های اقتصادی صورت می‌گیرد تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

او می گوید: رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت عملی از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های مختلف در اولویت‌ قرار گرفته و انتظار می‌رود با اقدامات انجام شده رونق اقتصادی و گردشگری در اردبیل تحقق یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.