تخصیص هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تخصیص یک هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان به شهرداری استان برای آسفالت ۱۶۸ هزار متر مربع معابر خاکی خبر داد.

مهدی ملک گفت: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان، هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهر‌ها اختصاص پیدا می کند.

او افزود: در سال ۱۴۰۰، شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان، دو هزار و ۱۳۲ تن قیر رایگان به شهر‌های استان اختصاص داد که با این میزان حجم قیر ۲۷۰ هزار مترمربع از بافت فرسوده استان آسفالت شد.

ملک افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهر‌های خان ببین، گم‌یشان، سیمین شهر، فاضل آباد، گنبد، رامیان و آق قلا با ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد ریال تصویب شد.

ملک با بیان اینکه این حجم از قیر، ۱۶۸ هزار مترمربع از معابر را پوشش می‌دهد، گفت: میزان تخصیص قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: امسال، پس از تخصیص قیر حواله شده به شهرداری‌ها، هیچ معبر خاکی در محلات هدف بازآفرینی استان وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.