اعلام تعرفه بازدید پروانه‌های ساختمانی توسط دفاتر پیشخوان دولت

تعرفه انجام بازدید پروانه‌های ساختمانی در مجموعه دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت معاونت شهرسازی شهرداری اصفهاندر نشست هم‌اندیشی مدیران با کارکنان دفاتر پیشخوان دولت، با اشاره به آمار عملکرد دفاتر پیشخوان دولت گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده، تعرفه بازدید پروانه‌های ساختمانی در مجموعه دفاتر پیشخوان بابت هر پروند مبلغ ۲۱۱هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۹۰ هزار تومان سهم کارشناس بازدید و باقی‌مانده سهم دفتر پیشخوان است.

هوشنگ آسترکی   افزود:  تعداد استعلام‌هایی در سال ۱۴۰۰ توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام شده، ۴۵ هزار و ۶۶۴ پرونده و تعداد استعلام‌های صادره حدود ۳۹ هزار و ۸۰۰ پرونده است.

او گفت : در حال حاضر استعلام تعدادی از پرونده‌ها به دلیل اینکه تخلف دارند یا پلاک‌هایی که دچار مشکل و خارج از محدود است، به‌صورت دستی پاسخ داده می‌شود، به همین دلیل اعداد مطابقت ندارد.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۱ هزار و ۵۴۶ پرونده در مجموعه دفاتر پیشخوان انجام شد که از به سال ۱۴۰۰ عملکرد ویژه‌ای داشتیم.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲۴ هزار و ۹۸ پرونده ثبت شده است، ادامه داد: از این تعداد حدود ۲۱ هزار و ۳۲۴ پرونده به پاسخ رسیده است.

منبع: ایمنا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.